Selamlar 1 ay kadar önce sezeryan doğum yaptım bebeğim maalesef anne sütünü az aldı şimdi ise emmiyor mama veriyorum aptamil kullanıyorduk, kabız oldu çocuk bende araştırmalar yaparak mamayı değiştirdim bebivita aldım hippin ürünüymüş çokta ekonomik kullanmaya başlayalı 2 oldu şuan için olumsuz bir durum yok ama kabızlığı devam ederse onuda değiştireceğim kabızlığını önleyen mama var mı önereceğiniz şimdiden teşekkürler