Bebeğim 14 aylık 12 aylıkken 1 dişini çıkarmıştı ama şimdi 3 tane birden patlamış biride kabarık duruyor ağrısı daha da çok artıyor geceleri çok huysuz oluyo hepsi birden patlaması normal mi bide öneriniz var mı tetagil kullanıyorum ama 4 tane olunca oda fayda etmiyor