Esra06c canım aptamil bildiğim kadarıyla şekerli ve bebeğe bu yüzden kof kilo yapan bir mama. Doktoruna görüş ve uygunsa dediğim mamaya başla derim. Ben ilk iki hafta sma kullandım kabızlık yaptı sonrasında evolvia ac kullandım ve ne kabızlık kaldı nede gaz çok şükür ama dediğim gibi her bebeğe her mama aynı gelmeyebilir ben memnun kaldım bi dene derim doktorunun eşliğinde ama ac olanını ilk 6 ay kullanabilirsin