Kızlar yeni dogum yaptım bu gün 7. Gün vicudumu böyle görmek beni çok yıpratoyor. Birde eşim şaka yapmak için evlenmeden önceki halimi açıp bak bu sensin şu kız sendin falan diyip güldü yengelerimin yanında çok üzülüyorum hatta şey dedi ben karın gerdirme falan olacagım dedim oda tabiki sen mutlu olmadıgın sürece ne anlamı var hem bende isterim falan dedi kendimi hiç iyi hissetmiyorum en hızlı nasıl zayıflayacağım bilen varmı? Bu arada süreklide ye ye diyip duruyorlar bende bebege süt gelmez diye yemek zorunda kalıyorum baskıyla 😔