aycakum123 Merhaba bebeğim 7 ay olmasına bi kaç gün var. Dün hasta oldu antibiyotik kullanıyor sıvı kaybı varmış anne sütü alıyor iştahsız olduğu için yemiyor bir şey. Ek gıda olarak ne yapsam iyi gelir ev yoğurdu veriyorum. Su içirmeye çalışıyorum ama çok zor