BarlasMomY Merhabalar yeni doğum yaptım ve çatlak kremi kullanmak istiyorummm kullandığınız bildiğiniz etkisini gördüğünüz krem önerilerinize açığımmm çok teşekkürler 🤎
Gizzzzz-giz BarlasMomY hamileeliğn başından beri lierac kullandım 15 kilo aldım doğum yaptım 0 çatlak liearac öneririm her kuruşum helal olsun o losyona :) yapısı da yağ gibi değil vücut emiyor içeriği de temiz