Kızlar merhaba 7,5 aylık bi kızım var son 3-4 gündür beni görmediği zamanlarda hemen ağlamaya başlıyor normalde böyle yapmazdı kendi vakit geçirebilirdi son zamanlarda yakamdan inmeme sürekli benim kucağıma gelme gibi huylar edindi. Bişeyden mi korkuyo acaba çocuk ya da bu bi dönem mi fikrinizi paylaşır mısınız ?