Abdisumeyye Ne yapiyosunnz anneler günaydın kızım bugün 6.ay aşısı oldu ates yapmaz çok dedi bakalım inslalah ateş yapmaz sizlerde yaptı mı ateş 😊
Barbekusos Abdisumeyye selam canim 6. Ay aşıları bebegimde hic bir olumsuz etki yapmamisti şükür aksine o gun keyifliydi :) sifa olsun bebise insallah
Tazeanneveminigi Abdisumeyye 1 hafta sonra biz de olacağız inşallah bir sıkıntı olmaz 🥰 genellikle aşılar bize hep yan etki yapıyor. Bunda olmamasını diliyorum.
Abdisumeyye Barbekusos cok Sagol canim şükür yapmadı uyuyunca bnd e uyudum hanımefendi altı pislenince uyanmış 😃
Eminekat Bizde dün yaptırdık 2 bacağına bide ağzından çocuk felci aşısı çok şükür bu sefer etki etmedi karma aşıda 3 gün uyumadı çocuğum yan etki olarak 🥰🤣