Sarenn_Annes Kızım 7 şubatta doğdu bugun 4 aylık olduk şükür belki aynı duyguları yaşayanlar var mı kii?
Sarenn_Annes Alparslanim1 uykuya geçemiyor 10 dakika sonrası yok dalamıyor beni görmezse çığlığı basıyor
Sarenn_Annes edafmo biz biraz zorlu başladık huysuzdu zaten 2 katı huysuz oldu bakalım inşallah bunu da atlatıcaz sizin nasıl farklılık var mı