8.ay atağindan bildiriyorum,buralar çok fena 🥴 çıldırmak üzereyim.Uyumuyor yemiyor,emmek istemiyor.2 dakika uyuyup uyanıyor.Geceleri bir anda uyanıp kalkıyor.Dişleri çıkmamıştı birde onun ağrısı var şuan 🙃 He birde mızmızlanma saatleri var dışarı çıkarıyorum ki sakinleşsin diye.Dışarı çıkınca 5 dakika da uyuyan bebek şimdi saatlerce uyumuyor.