aselgulxx Bebeğim yataktan düştü bu sabah ama yerde her ihtimale karşı yorgan ve yastık koymustum onun üzerine düştü çok ağlamadı şişlik morluk yok şu an keyfi yerinde oynuyor yinede doktora götüreyim mi
findikbrnlu0_ aselgulxx gözlemle ilk başta kusma göz kayması falan yoksa götürme:) benimkide düşmüştü götürdüm ama röntgen istedi doktor ordaki görevlide bana kalırsa radyasyona maruz bırakma daha çok küçük demişti sadece bak gözlemle demişti
ugurbocugu aselgulxx gözlemleyin kusma, gözlerde kayma, normaldan farklı davranışı(uykuya meyil vs) yoksa rahat olun.