Deryak52 Günaydın Bugün bölgesel zayıflamaya başlıyorum g5 Çok heyecanlıyım bir yandan tedirginim sezeryan doğum yaptım 11 ay oldu sıkıntı olurmu 2 ay önce yazılmıştım 2 ay beklettiler çevremden halen erken diyorlar fikrinizi alabilirmiyim
K_melike Deryak52 kardeşimin eşi bilindik bir ismin şubesinde çalışıyor bende girmek istedim 3.5 ay oldu sezeryan olalı yapamayız dediler
[silindi] K_melike kardeşinizin eşi sonuçlar hakkında ne dedi size? Gerçekten faydası oluyor mu bu tarz işlemlerin? Diyetle gitmeyen bir göbeğim var, kararsız kaldım
K_melike [silindi] düzenli giden kremleri düzenli kullananların evet sonuçlarının güzel olduğunu söylüyor