Rumuz_13 benim kızım 25 aylıkken bıraktı. Gece gündüz emerdi artık son raddede. Emziği ile oyun yapmaya kaldırıp atmaya başladı. Bir gün kaybetmiş bende aramadım fırsattan istifade. Yerini 1 hafta söyledi , anne ,balkon aşa dedi durdu ama umursamadım başka şeye ilgisini çektirdim. 3 ay geçti üstünden unuttu artık