Yalnız değilsiniz biz de aynıyız. Bir hafta sonra 14 aylık olacak oğlum sıralıyor tek elimle tutunca güzel gidiyor ama tam anlamıyla yürümüyor hala ben de endişe ediyorum bazen ama vardır zamanı diyorum sabır. Dört beş adım atıyordu desteksiz bana geliyordu bi memlekete gittik geldik şuan onu da bıraktı.