tomvejerry benim bebeğimde öyleydi maalesef şimdi totosu durmuyo ama o zamanlar mamasına zeytinyağı damlatıp bi iki damla öyle içiriyordum yada gazlı bebekler için mama var denemek istemezseniz. Emme durumunu bilmiyorum bebeğim doğru düzgün emmedi çünkü. Bide sağlık ocağının verdiği d vitamini de kabızlık yapıyo onu ocean ile değiştirdim. Bigaia diye bi damla vardı onu aldım. Biogaia olanı da var ikiside bağırsak düzenlemek için onu kullanabilirsiniz