Ebru__ kefir, kuru erik, kuru incir, yaş incir, bol bol lifli şeyler yemesi iyi olur. Emziriyorsanız siz yiyin. Kuru yemişlere bence yavaş yavaş alıstırın. Çünkü büyüdükçe en büyük kurtarıcınız onlar olacak. Bir paket çikolata almak zorunda kalmazsınız asla çocuğunuza şimdiden zemini yapın. Hem de kabız olmasını önlersiniz 🙃