afifem1 Günaydın arkadaşlar oğlum 1 yaşına girmek üzere gündüz 2 uyku yapıyor geceleri uyanıp birkaç saat uyanık kalıyoruz nerde hata yapıyorum anlamıyorum 🥲🥲
uykusuzanne__ afifem1 gündüz zorla mı uyor belki gündüz uykusunu alıyorsa gece uyumak istemiyor olabilir
Meovvmeovv afifem1 bizde günde tek uyku yapıyoruz ama yaptığı zaman 2 saate yakın hatta geçiyo bile öyle uyuyo. Uyandıramıyorum çocuğu. E haliyle öğlen uykuyu tam aldığı için gece mızıldıyo :( tek uykuya düşürün siz yada uyku süresini kısa tutun
Hayriye1704 afifem1 benim oğlumda o aylarda bıraktı 2. Uykuyu tek uyku yapıyordu 11 aylıkken kendi bıraktı uyutamadım