0453 hayır gece emmesi 9. aydan sonra sağlıklı değil. Birçok soruna yol açıyor. Gece emmeyip uyuması gelişimi açısından çok daha faydalı. Doktorumuz gece emmesini 9. Ayda keseceksin dedi, cesaret edemedim. 12. Aydan sonra kesinlikle gece emzirme dedi yine cesaret edemedim. 15. Ayda kesmeye karar verdim artık mecburen. Başaramadım ama. 1 ay uğraştım 😔