cananata01 Kızlar dün marketten bez aldım geldim eve. Meğer almamışım. Hani parasını ödemişim ama almamışım ordan eski bezde akşam bitti Allah’ım ne yapabilirim hadi erken uyanıp 4-5 gibi 💩 yaparsa?
Kadifemsii cananata01 eskiler naylonun içine bez parçası koyup bebekleri bezlerlermiş aklıma bu geldi umarım 💩 yapmaz ve sabah halledersiniz bez işini
Cananmira cananata01 eskilerin yaptığı gibi yapmaktan başka çözüm yok maalesef naylon içine bez parçası katabilrisin
cananata01 Oburiks evet hep mama bez vardır benimde fazladan ama ne kadar olsa da bez sorun oluyor mamayı kaldırıp koyuyorum açmadan bez ama küçüldüğü için yerini doldurmadan kullanmak zorunda kalıyoruz
aysenurkn Alt açma varsa ondan bantla bez gibi bisey yapabilirsin kilodunun icine. Bilmiyorum kac aylik ama
Kadifemsii cananata01 alt açma matı kullanabilirsiniz yada temiz bir bezi bu çarşaf olabilir ütüleyip bez şeklinde katlayıp bi naylonun içine koyup onu bez diye bağlayabilirsiniz
cananata01 cananata01 saat 04:56 bildiriyorum korktuğum başıma geldi 🥹 normalde 4-5 no kullanıyoruz bez evde 1 num buldum onu bağladım vallahi