Tugce6117  2 aylık kızımın parmağı böyle oldu yardımcı olurmusunuz neden olur
Whitewomen35 Tugce6117 Tırnak batması gibi görünüyor telaş yapmayın etinin birleşim yerine bakın tırnak varsa nazikçe bir parça kesin inşallah geçer içiniz rahat etmez ve geçmezse bir doktora görünün
alik_06es Benim kızımın da ayak parmağı olmuştu tırnak batması oldu kenardan tırnak batması olmuştu kestik tırnağını bi kaç gün içinde düzeldi şişmişti kızarmıstı
alik_06es Tugce6117 aynısı birebir tırnağı kestiyseniz bakın bu sağına soluna batma falan varmı biz kestik hafif kanadı sonra bı kac gün sonra düzeldi zeytinyağı sürmüştüm sürekli çok kortuydum ama
alik_06es Tugce6117 ben hakiki zeytinyağı sürmüştüm batma yerinden biraz kestik sonra bı kac gun zeytinyağı sürmüştüm gectiydi yumuşatmıştı orayı
Tugce6117 alik_06es evet kestim ama derinden gitti biraz geçen gün kestim bugün farkettim .. huysuzlastı alev gibi parmağı çok korktum :/ ağladıkça
alik_06es Tugce6117 hm kesin ondan olmuştur derinden aldıysanız ondan kızarmış siz zeytinyağı sürün duzelir inşallah