Mrvunluu Benim evim Amerikan mutfaklı ve küçük bir ev, tezgahımın yanında koltuk var sürekli koltuğa çıkıp tezgahın üzerine çıkıyor ödüm kopuyor düşecek diye ne zaman bırakır bu huyunu ya da önerileriniz var mi unutturmak için
amansallagitsin Mrvunluu kesfetme donemleri hele o donemde bizim kiz tv unitesine cikarin dje aglardi kiyameti koparirfj cikinca da bi mutlu sorma ne anlyrdu bilmjom smd 19 aylk istmyr ole yanj hevesni alinca bırakır ama gözün ustnde olsn hep bi anda dengesini kaybefer dusuverir
Farketmez Mrvunluu bızımde 18 aylık 1 haftadır herseyın üstüne çıkıyor oyun masası kolsol tv unutesı sandalye cam bugün dışarda dış kapının demırıne çıktı alıncada sınırlenıyor bazen çok can sıkıcı oluyor 2 dk oturayım odasında oynuyor nede olsa dıyorum bır bakıyorum dolabın ıcın gırmıs sandalye cekıp balkon kapısını zorluyor 🤦🏻♀️
Ebruceyda Mrvunluu normal bir egilim gosteriyor bence koltugun yerini degistirmeye calisin. Olmaz hayir gibi kelimeler kullanirsaniz dikkatini daha cok verecektir. Tirmanma kulesi alabilirsiniz ilgisini cekecektir ve cok daha guvenlidir. Uzun sure bu egilimi gosterebilir. Kuzenimin cocugunun 4-5 yasina kadar surdu maalesef.
Mrvunluu amansallagitsin Allah korusun hepsını ya sürekli gözüm üzerinde ama gene de dalgınlık ya düşünmek bile istemıyorum
Mrvunluu Farketmez Gercejten bazen bitiyorum bende 2 dk otur be kızım diye bağırıyorum sonra da acaba korkutuyor muyum dıyorum ama napayım onların atakları varsa bizim de var 😂
Mrvunluu Ebruceyda Evimin eşyaları tam kıla kıt yerleşik kesınlıkle degıstırilecek bir mobilyam yok maddi imkan olsa satarım ama zaten tayinciyiz de yeni mobilya da almak ne biliyim ya çaresiz kaldım umarım zararsız şekilde bu donemlerı atlatırız
Semaelisa27 Benim kızım 9 aylıkken yürüdü ondan beri öyle çekmecelere basarak tezgaha çıkar nerde tehlike varsa oraya tırmanır şuan 17 aylık hala aynı şeyleri yapıyor her gün parka götürüp orda merdiven inip çıkmasını tırmanma isteğini atmasını saglıyorum eve gelince tırmanma ihtiyacı kalmıyor yoruluyor . Tabi orda da dğz tırmanmak yerine kaydıraga ayağıyla çıkmaya ayakta kaymaya çakışıyor yanından ayrılmıyorum başka çare yok geçecek bir şekilde
Semaelisa27 Semaelisa27 ha birde benimki daha çıktığı yerden hoppa deyip atlıyor sanki masada değil de düz yolda yürüyor gibi pat aşagı 😂
Mrvunluu Semaelisa27 Bende götürüyorum ama nafile herkes görünce şok oluyor zaten masallah çok hareketli erkeklere derler bir de diye söylemler duyuyorum herkesten ben de sanıyorum her çocuk öyle ama herkes diyınce ben oturturdum kalırdı yerınde diyorlar. Diyorum ben mi böyle herseye izin verdim de yapıyor ama daha doğduğunda kafa hareketleriyle beşiğin diğer ucuna gıdıyordu 😂
Semaelisa27 Mrvunluu haha benimki de öyleydi doğduğunun 3. Günü üstünü değişirken pat diye döndü başka tarafa ondan sonra da durdurabilene helal dedik. Şimdi de uyurken bile ordan oraya takla atarak uyuyor resmen yatağın içinde 😂