Merhaba herkese bebeğim 2 aylık ve 2 keredir boğaz enfeksiyonuyla başım dertte baya kötü şuan boğazım yutkunamıyorum o kadar acıyor artık bugün agumentin yazdırdım doktora antibiyotik kullananlar bebeğe zararı oldumu acaba? Biraz ishal gibi olduk daha 2 defa kullandım