Ya kizlar Allah aşkına oğlum 21 aylik ve 3 hafta ayda bı mutlaka boğaz enfeksiyonu bademcik şişmesi geciriyo devlet özel gitmedigimiz hastane kalmadı niye böyle çok yoruldum artık oğlumu ateşler içinde yanarken görmek istemiyorum ateşi de düşmüyor kolay kolay 40 Lara geliyo bide böyle olan varmı yada iyi bı diktor şunu yaptık geçti bişey diyin nolur kafayi yicem