ballilokum3 tubiiik_ sakın almayın aynısını farklı bir siteden aldım aynı renkten o kadar çok bolki zaten standart beden resmen çuval giymişim gibi oldu hiç fotolarla alakası yok geri iade ettim ki ben bol giyinen biri olarak hiç beğenmedim
tubiiik_ ballilokum3 bende bol gıyınen bırıyım asırı bolsa sevmem emanet gibi durur zaten boy 1.60 hiç yakısmaz cok salaş ama rengi cok tatlı hosuma gitti bollugu benıde bıraz düşündürüyor