Betbet 14 ocak dogumluyuz biz. Sabah ilk kalkınca mama içiyor 5lik. 3 saat sonrasında bulamaç olarak kahvaltı veriyorum hipp in 5 tahilliaini icine 1 çay kaşığı labne, 1 dövülmüş ceviz, 1 bebe biskuvisi, ceyrek muz katıyorum. Bazen 1 yumurta sarısı ekliyorum. Bazen muz yerine avakado koyuyorum. Ben ayrı ayrı vermiyorum açıkçası ayrı ayrı ne kadar doyabilir ki iki gram şeyle. Boyle yediginde 3 saat tok tutuyor. Sonraki 3 saat gecince tekrar mama veriyorum. Mamadan sonraki 3 saat geçince genelde çorba veriyorum(yoğurt,balkabağı,brokoli&havuç,un,tarhana) dönüşümlü olarak, bazen sebze püresi yapıyorum, bazen küçük köfteler pişiriyorum sulu köfte gibi ezip yoğurtla veriyorum sade vermiyorum boğazına kaçmasın diye. Aralarda yoğurt veriyorum Bazen meyveli. Çorbadan sonraki 3 saat yine mama içiyor. Akşam 9 gibi irmik veya hipp in pirinçli kasik mamasi ile muhallebi yapıp veriyorum. En son 11 11 buçuk gibi mamasını yapıp veriyorum çünkü geç uyuyoruz biz 12 gibi. Yanı günde 4 kez falan mama içiyor genellikle .