eygokkk 4yaşında oğlum, eylülde kreşe başladı. Sürekli hasta doktora götürüyorum ilaç kullanıyor düzeliyor, ilacın bittiğinin ertesi günü burun akıntısı yine başlıyor. Biz okula yeni başladığı için hastalıklar normal diye düşünüyorduk.Okadar doktora gittik kimse geniz etinden şüphelenmedi. 1ay önce farklı bir doktora gittik, birkaç belirti saydı bunlar varmı diye. Evet dedik var. Geniz eti olabilir dedi. Film çekildi, geniz eti varmış oğlumda. 2-3yaş civarı hemen ameliyat oluyormuş, ama 4yaşında olduğu için önce ilaçla 3ay tedavi uygulayalım dedi. Küçülme ihtimali varmış. 3ay snra tekrar bakıp değerlendirecek.