Esrasevim sıcaktandır. Giydiriyorsanız 2 kat çorap ya da kalın çorap giydirmeyin hatta terleyince direk soğuyor ayakları. Ben ayaklı tulum giydiriyorum sadece ter yok soğukluk yok. Önceden üstüne çorap giydiriyordum ayakları buz gibi terli oluyordu sonradan çözdüm işi😬