Asliaydn7 Kızlar sanırım güneşe karşı alerjim var 1.2 haftadır bebeğimi parka götürdükçe yüzüm kızardı şişti kaşınıyor güneş kremlerine baktımda hangisini önerirsiniz fiyatlarıda almış başı gidiyor. Memnun kaldığınız güneş kremleri hangileri acaba
oykumoms Asliaydn7 valla herkes la roche posay den çok memnun ben sinoz almıştım (pek memnun kaldığım söylenemez) birde la roche alıcam
melodika Asliaydn7 yaa ben florasan gibi beyazım ve kışın bile güneşten yanarım 🤦🏻♀️ la Roche posay çok çok iyi bir de kuzuma mustela almıştım onu denedim o da mükemmel koruyor. Üstelik çok daha ucuza geliyor mustela
Asliaydn7 Busraata33 evet yorumları çok iyi ama fiyatı 400 küsür lira olmuş ya aldı başı gidiyor memnuniyetlere göre bunada bakıcam teşekkür ederim