Mygirlmybaby Kızlar doğumdan 11 ay sonra adet oldum. Ama bu ay daha hiçbir şey yok. Böyle olması normal mi? Akıllara direkt hamilelik geliyorda 🤣
Pasamm14 Mygirlmybaby bende doğumdan 7 ay sonra adet olmaya başladım ama sonrasında bir sene hep düzensiz oldum bazı aylar olmadım normaldur büyük ihtimalle
Elffycc Mygirlmybaby gozunuz aydin hayirli ugurlu olsun bende pespese dogum yaptim emzirmeyi ek gida doneminde azalttigim icin cok erken hamile kalmistim Hayirli evlat olsun saglikla kucaginjza alin 🥰