Herkese merhaba bebeğimin dün gece burnunun tıkandığını fark ettik serum fizyolojik uyguladık hemen sabah hapşırdı ve dolu dolu sümük çıkardı ilk defa böyle oldu ve gün içinde hırıltılı nefes alıp vermeye başladı. Hapşırma ve öksürük de var. Akşam olunca ateşlenmeye başladı 36.8 ken 38 e kadar çıktık alnına koltuk altlarına bez koyup geçiçi olarak düşürmeye çalışıyorum şimdi de zor bir şekilde uyuttum sürekli uyanıyor çok üzülüyorum yavruma keşke hiç bir çocuk hastalanmasa çok savunmasızlar hele bebekler dertlerini de anlatamıyolar içim parçalanıyor resmen . 😢 Annelik her anlamda çok zormuş … Nasıl bir yol izlemeliyim hemen doktora gidelim mi tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim.