Annelojist uzun uzun anlatıcam size. ben önce konuşarak yavaş yavaş azaltmayı denedim. Azaltıp sadece belirli zamanlarda 2 yaşına kadar emzirmekti niyetim. ama her konuştuğumda mememe daha çok yapıştı daha çok istedi beni daha çok bunalttı. 19aylık olduğunda gündüz ıvır zıvır emmelerini tamamen kestim. kızıma da sen artık büyüdüğün için memelerden güzel sütler sadece uyurken gelecekmiş ,artık tadı bozulmuş dedim. Tabi ilk söylediğimde tam idrak edemedi konuştuktan yarım saat sonra meme istedi ama bak memede süt var ama şuan tadı çok kötü öğlen uykusu zamanına kadar dayanmalısın. İstersen tadına bak ama tadı şuan kötü dedim. Tabi yine anlamadı istedi. Ben o görmeden çay bardağına biraz sirke biraz limon ve tuz ekleyip hazırlamıştım hemen pamukla sürdüm mememe. Kucağıma aldım gel dedim aldım kucağıma ağzına alır almaz öğğkkk dedi🥲 sonra tekrar söyledim tadı bozulmuş sadece sen uyurken güzel sütler gelecek dedim. Tamam dedi. Sonra iki kez daha istedi geldi mememi açtı sonra kapattı tadına bakmadan. Öğlen uyku vakti geldiğinde hadi gel sütün tadı güzelleşmiş yatalım sende memi em dedim. Hemen suyla yıkadım mememi. Güzelce uyudu. Uyandığında istedi tadına baktı yine öğlk dedi. O gün öyle bir isteyip bir istememekle geçti. 2 ay boyunca sadece öğlen uykuya geçiş ve gece sınırsız emmeye devam etti. O 2 ayın sonunda canıma tak ettiği bir gecenin sabahı onlarıda aynı şekilde kestim. Gece emmelerini kesmek 1hafta zorladı çünkü kızım gece memesiz uyumayı asla bilmiyordu. Uykuya dalamadı 1hafta boyunca uyuyup uyandı vs derken. 1hafta sonunda tamamen bitirmiş olduk. Unuttumu tamamen derseniz bence şuan bile hala hatırlıyor. Memeyi kestikten sonra 32 aylık olana kadar mememe dokunarak öperek uyumaya başladı. Sonra dokunmasıda beni artık zorlayınca onuda güzelce anlatıp onuda bıraktırdım☺️