Eşim mühendis ben öğretmenin aylık 30 bin gelirimiz varsa 29 bin hatta bazen 30 dan çok giderimiz oluyor. Mesela eşimin kartı gelmiş 15 bin, benimki 8 bin. Kira fatura derken kalan para da gidiyor. 3 yıllık evliyiz ne bi altınımız var ne bi köşede paramız. sizler nasıl birikim yapıyorsunuz kafayı yicem artık. Arkadaşlarımla konuşuyorum bir maaşı atıyoruz diyorlar . Biz mi ıvır zıvıra para harcıyoruz bilmiyorum kiz dışarda haftada bi yemek yeriz . Lüks bi yaşantımız da yok gidip armine Aker falan almam. Napıyoruz bereketi mi yok cidden anlamadım. Nelere para harcıyorsunuz nasıl birimin yapıyorsunuz?