Kızlar oğlumun 4 gündür 37 derece ateşi ateş düşürücü verdiğim zaman düşüyor sonra ilaç etkisi bitince tekrar yükseliyor 37.5 idrar tahlili verdik bişey çıkmadı bogazda bişey yok kan tahlili almayacağım dedi ama sorunumuz hala devam ediyor sırtı başı çok sıcak uyuyamıyor bugün 2. Duş aldırışım uyumadığı için huzursuz acile gidiyorum polikliniğe gidin diyor ne yapayım ben 2.5 yaşında