Merhaba kızlar
Geçenlerde kızım uykusundan çığlık atarak titreyerek uyandı ve 10 dk ağlaması sürdü. Kayınvalidemde buna şahit oldu ve bana çocuğa çok mu bağıyosunuz korkarak kalktı dedi. Kızım 2 yaşında bağırma durumu olmuypr tabi bazen bende insanım çileden çıktığım oluyor ama nadir olan bi durum. Sizce bu konuyla alakası var mıdır? Neden bu şekilde uyanır fikriniz var mı ?