muratnannsi bebeğim tam 14 aylık. Sabah 7-8 gibi kalkar. Kalktıktan 1,5 saat sonra mayışır ( ben güne tam start olmasın diye odadan çıkarmıyorum. Yatak odasında takılıyoruz. )
1-1,5 saat uyur. Öğlen 2.30 gibi de bir uyku daha yapıyo. O cok uzun olmuyo. Sonra ben akşam 8.30 a kadar birdaha uyutmuyorum. İyice yoruluyo uykuya geçişi kolay oluyo. Akşam en geç 9 da uyumus oluyo.
Gün aşırı dışarı cıkarmaya calısıyorum öyle daha iyi uyuyo bizimki.