Ebruada26 Ücretsiz doğum izinindeyim bu süreçte işten çıkarıyorlar izinim hala bitmedi yarın arabulucu avukatla görüşeceğim bilgisi olan yazabilir mi haklarım nelerdir neler talep edebilirim süt izinimin ücretini vs alabilir miyim
Melis1706 Ebruada26 rapor bitmeden cikaramazki nasil cikaricaklar.kac yil calistinjz bilmiyorum ama sizi cikarmalari durumunda issizlik hakkin varsa yararlanabilirsiniz.daha detayini avukat bilir tabi