Aslihan21 Kızlar çocukların odasını kaç yaşında ayırdınız benmki 24 aylık ikinci bebeişimiz yolda tekrar bi beşik almak istemeidm montesori aldım ve ayırıdm bir haftadır odasında yatıyor hemende alıştı sizlerde durum ne kızımı etkilemez değilmi bebek doğunca
Hilal-95 Aslihan21 7. Aydan ber montesörr yatağı odasında yatıyor alıstı ama bazen kalkıyor gelıyor yanımıza şuan 18 aylık 2. Bebek etkılermı bılmıyorum inşallah çok mutlu olurlar🙏🏻♥️😄
Farketmez Aslihan21 7.8 Aylıkken odasına yatağına alışsın diye ozaman ayırmıştım 18 aylık kendi odasında uyuyor
Aslihan21 Hilal-95 ya ne güzel biz oda yapmamştık sadece anne yani beşiğimiz vardı oyğzden ayıramadım teşekkğr ederim inşallah 😍