Merhaba, bebeğim emerek uyumaya çok alıştı. Beşiğinde uyumayı çok sevmiyor. 14 aylık şuan 1 buçuk yaş gibi odasını ayırmayı düşünüyorum, bizim yatağımızdan ayrılsın en azından daha huzurlu uyuması için. Yatak olarak Montessori düşünüyordum fakat sarkma riskini göze alamam. Normal baza alıp yatak korumalığı mı alsam diyorum, boyu biraz daha uzun gibi görünüyor sarkma ihtimali olmaz gibi ama bilmiyorum kimsede görmedim bu şekilde. Siz nasıl yaptınız ne düşünüyorsunuz bu konuda?