Huysuz uykusuz okur benim de kızım bugün 3 aylık oldu ve aylık kilo alımı çok azmış takviye mama verdi doktor, her emzirme sonra si 1 ölçek mama ver dedi . Bugün hemen başladım ama çok zor kaşık biberon normal biberon h8c bir şekilde almıyor, bir an önce doktorunuza danışıp gerekirse takviye alın geç kalmayın sonuçları kötü olur hastalık çıkar.