Oykuu_bebekk Kızlar bebeğim 58 günlük acaip öksürüyor hastaneye gittik tahlil vs yapıldı birşey çıkmadı çok şükür ama devam ediyor öksürüğü içim parçalanıyor resmen 😪😪 geçmesi için önerebileceğiniz birşey var mı 😪😪😪
melisaninannesi Oykuu_bebekk benim bebeğim de öksürüyordu. Ben hasta zannettim kusmuktan dolayıymış. Benimkinim reflüsü var çok kusuyor beslendikten sonra bir süre dik tutmaya çalışın en iyisi kucağa almak.
Cemremmmmm Oykuu_bebekk bol bol sözle o aralar refleks öksürüğüde başlıyor o sebepten dolayında öksürüyor olabilir.göğsünde görüldü burun tıkanıklığı falan yoksa sorun yok dert etme.
ozzge Oykuu_bebekk bitkisel şurup kullandık biz. Prospan diye cok memnun kaldım. Doktoruna danışıp kullanabilirsin
sevvalege99 Merhaba benim bebeğim de 58 günlük 3 gün önce götürdük öksürükten antibiyotik ve soğuk algınlığı verdi doktorumuz boğazı hafif iltihaplanmış sesinde bir değişiklik var mı bebeğinizin?
Oykuu_bebekk sevvalege99 bizde gittik kanına falan baktılar bişey çıkmadı muane etti bişey yok dedi sesi dün kısıktı bugün iyi ama öksürük devam ediyor 😪😪 bazen bağlamda oluyor anlam veremedim başka hastenye mmi gitsem bilemedim
sevvalege99 Oykuu_bebekk bence bir hastaneye daha gidin benim bebeğimde de aynı şikayetler vardı balgam da oluyordu