Cly01 boya işine bi girdin mi geri çıkamazsın. Daha çok beyazlamaz ama beyazlar daha çok gözüne batar. Benim önerim doğal halini sev. Ama sevemiyorsun da iyi bir kuaföre gidip beyazlar için boyama yaptır, yani saçın tamamını değil sadece beyazları kapatıyorlar doğal bir şekilde. Dipnoya sıkıntısı daha az oluyor.
Bu arada öneri veriyorum ama 18yaşımda beyazlar yüzünden saç boyamaya başlamıştım😂
Bu arada bence kınaya hiç bulaşma🙄