Bugün benim oğlumda düştü 10 aylık çok korktum biraz ağladı baktım gözünün kenarı bide alnı kızarmış ama şişme morarma olmadı kendim gözlemledim şükür birşey olmadı 16 saat oldu keyfi faaln yerinde herşey normal hatta şimdi uyutmaya çalışıyoruz uyumuyor