Dün sadece çok azıcık yaptı bugün 4.gün çok yapmıyor bu durumu yaşayan çözüm bulan var mı? Daha önce kontrolde doktor eğer kabız olursa popoyu zeytinyağı ile uyar demişti kendimde şuan kayısı kaynattım içeceğim en azından emsin diyorum siz neler yapmıştınız?