İyi akşamlar diliyorum. Tecrübeli annelerin bilgilerinden faydanlanmak istiyorum. Umarım yardımcı olursunuz. 🫶🏻
Bebeğim 15 aylık oldu ayın birinde. Şu an 2 uyku yapıyor. Sabahları 6-6.30 arası kalkıyor, ilk uykusuna 10-10.30 arası ve ikinci uykusuna 2.30-3 arası geçiyor. Gece de en geç 9’da uyumuş oluyor. Ama uzun süredir ilk uykusunu çok az uyuyor. 2.uykusunu ise 2 saat civarı uyuyor. Öğretmen olduğum için hafta içi çalışıyorum. Okulların tatil olmasını bekliyorum. O zaman tek uykuya düşüreceğim. Ancak nasıl yapacağımı bilmiyorum. Erken uyandığı için 11.30-12’ye kadar dayanır mı emin değilim. Direk tek uykuya geçmek mi yoksa saatleri kaydırmak mı gerekiyor?