mavimucize bunu ben de çok yaşıyordum, ama şunu farkettim , bebek uyuduğunda kendime direkkahve hazırlamak yerine biraz ortalığı topluyormuşum, ya da duşa girmek yerine banyoyu önden topluyormuşum , dağınık gördüğümüz için ortalığı toplamaya çalışıyoruz farketmeden ilk, bebek uyur uyumaz kahveyi yapıp oturacağız arkadaş , yanımızda kıyafet yığınları da olsa o yığının yanına oturup kahve içeceğiz… Bebek uyandığında tüm ev işlerini yapacağız , çamaşır beneknuyanıkken katlanacak mutfak işi bebek uyanıkken yapılacak, yerde bir oyuncak varsa uyurken kaldırmıyoruz uyanıkken kaldırıyoruz yoksaaaa kendimize vakit ayırmak diye birşey yok… gerçi 6. Aydayız mahvolmuş durumdayım, temizlik kendine vakit ayırma vs hepsini geçtim oturduğum koltuktan kalkamıyorum salla babam salla bebek sallıyorum ayağımı çeksem uyanıyor , ❤️😅