Eliftd- aynısı benim.bebegim dede var şuan 3 aylık . Ben doktora götürdüm . Muane etti bazı bebeklerin göz yaşı damarları.tıkalı olabiliyor masaj yapıcaksın dedi ılık suyla pamukla temizle.ilk sonra göz dibine assa doğru biraz bastırarak masaj yap dedi netten bakabilirsin . İlacı fazla onermiyorum dedi yinede damla verdi çok çapaklanma oldugunda kullan sadece dedi geçer masaj yap dedi 1 yaşına kadar geçmezse mudahile ediyolarmis