gunbaharrrrr kızım 15 aylıkken bi akşmda yürüdü, bi daha da emeklemedi, bizde şok olduk çünkü sanki hiç yürümicekmiş gibi geliyodu😄 zamanı vardır dert etmeyin. Geç yürüyen çocuk daha iyi oluyomuş onu da anladım. Yürümeye başladı ama hiç düşmeden yürüdü. Bodoslama dalmıyodu temkinli yürüyodu😄 hiç kafa göz bi yere vurmadı yani.