Herkese merhaba 11 ay 10 günlük oğlum var yeni yeni yürümeye başlıyor ve çok hevesli fakat 2 dk oturmuyor sürekli yürümek istiyor sabahtan akşama kadar peşinde dolanıyorum ve artık çok yorucu olmaya başladı ne oturuyor ne yatıyor yeni yurumeye başlayan bütün bebisler mi böyle yoksa benim ki mi çok enerjik oturtup oyalayacak hiç bişey bulamıyorum sizler neler yapıyorsunuz