Merhaba arkdaslar . 5 gun önce 9 aylık oğlumu sünnet ettirdik .hala iyileşmedi ve sürekli ağlıyo ağlamaktan sesi kısıldı doktorun verdiği ilaclarıda kullanıyorum fayda mı etmıyo bu konuda tecrubeli olan varmı ne yapmam gerekıyor ne kadar sürede iyileşir normalmıdır