RAAK senin yapacağın bisey yok canım. Bazı anne sütleri bebeği tosun yapıyor. Bazıları normal. Bazıları da faydasız. Yapıya göre değişir. Mesela arkadaşımın kızı 1 yaşında. 4 aydır 500 gr almış sadece. Vücudunda hiç vitamin kalmamış. Doktor mama vermiş. Anne sütü çok emerdi hiç yaramamış yani. Bilemeyiz.